Wimjan Rietdijk

vrijdag 7 februari

Vandaag voor het eerst met onze nieuwe camper op pad. Als eerste naar Haaksbergen omdat we wat kleine gebreken hebben ontdekt, die we willen laten repareren (garantie). Tegen 15.00 uur kwamen we uiteindelijk aan op campercamping De Bentelose Esch in Bentelo.
Het weer was perfect en we konden zowaar buiten in de zon ons eerste drankje doen. Uiteraard hebben we ook in de nieuwe bus traditioneel een heerlijke tonijnsalade gegeten.

Vanavond zijn we naar Bentelo gefietst om een volleybal wedstrijd te bekijken, waar een jarige vriendin van Paulien in speelt om haar na de wedstrijd te feliciteren en een drankje me haar en het team te doen. Het was heel gezellig.

Nadat we weer terug waren in de bus nog een afzakkertje gedaan en daarna ons eerste nachtje in de nieuwe bus.

Zaterdag 8 februari

Na een werkelijk heerlijke nacht, constateren we alle twee dat we een enorm groot bed hebben en dat we heerlijk hebben geslapen. We ontbijten en besluiten daarna een wandeling te gaan maken. We lopen de hele Eschweg af om daarna de (nieuwe) cache op de camping te gaan doen. Vanmiddag vanaf 15.00 uur geven we een borrel in de kantine vanwege Paulien haar verjaardag. Veel van haar familieleden komen en langs en ook Jessica, Gerard en Lucas komen even gezellig langs.

Deze avond zitten we samen gezellig in de bus en gaan uiteindelijk vroeg slapen.

Zondag 9 februari

Vanmorgen krijgen we beroerde berichten over een enorme storm later in de middag. We besluiten daarom op tijd weer naar huis te gaan om ellende te voorkomen. We vertrekken vroeg en zijn rond 14.00 uur weer in Rottum.

We kijken terug op een heel geslaagd eerste weekend met onze nieuwe Cnorrie.

Klik op de foto voor een vergroting