Wimjan Rietdijk

6 t/m 8 november Borger

Ik heb er nu 3 weken in UMCG Beatrixoord opzitten voor wat betreft mijn longrevalidatie . Dit weekend besluiten we weer eens op pad te gaan met de camper.
Wat voelt dat goed om op vrijdag weer in te stappen en in alle rust te vertrekken richting Borger. We zijn benieuwd hoe druk het daar is. In 2018 waren we hier ook al eens en toen waren we ongeveer de enige.. We komen rond 6 uur aan en het is heel druk. Gelukkig is er voor ons nog een mooie plek en we zetten de bus neer.
We genieten die avond van een heerlijk "Bladje" en het daarbij horende drankje.

Na een heerlijke nachtrust staan we rond 9 uur op en ontbijten samen heerlijk in de bus. We hebben alle twee geweldig geslapen en hebben dit bedje de laatste weken wel gemist.
We besluiten om op de fiets te gaan geocachen in en rond Borger. Er ligt hier voldoende om een dagje te gaan genieten.
Het weer is fantastisch dus tegen 11 uur vertrekken we.

Voordat we bij de eerste komen fietsen we langs een fietsenmaker en gaan even naarbinnen om te zien of ze passende fietstassen voor me hebben. Ja hoor al snel spot ik er twee en koop ze. We vervangen de oude en gaan verder opweg naar cach 1.

We vinden hem redelijk vlot en gaan dan gezellig verder.

Bij één van de volgende caches ontmoeten we een ander stel dat ook op zoek is en we babbelen gezellig en delen ervaringen. Daarna gaan we weer verder.

Op onze tocht vandaag komen we op een hoop mooie plekken en maken we een leuke fietstocht. Onderweg komen we ook bij een oude joodse begraafplaats waar we een kijkje nemen.

Na 16 caches komen we weer op de camping terug en is het inmiddels 16.00 uur. Tijd voor een drankje buiten in het zonnetje.

Nadat het te koud werd gingen we naar binnen om daar heerlijk te genieten van onze fovoriete maaltijd, de Tonijnsalade.

De avond doen we rustig aan en genieten van het goede leven.

Zondagochtend slapen we uit en doen het daarna ook rustig aan. Rond het middaguur vertrekken we weer richting huis.

Klik op de foto voor een vergroting