Wimjan Rietdijk

Zomervakantie 17 juli - 25 augustus 2019

Woensdag 17 juli

Aangezien we wat eerder met ons werk klaar waren konden we vandaag eerder naar huis. Dus in allerijl de laatste dingetjes in de bus gepakt en vertrokken om 80 kilometer later in Weener op de CP te gaan staan. We zouden pas morgen
12.00 uur vertrekken dus lekker een dag extra.

We staan dus op de CP in Weener aan de jachthaven en dat voor elf euro met stroom en goed sanitair. Lekker een eerste drankjegedaan op het terras en daarna wachten op de man die komt afrekenen en een sleutel brengen voor het sanitair.

We staan hier prima en het weer is prima! Als het aan ons ligt gaan we morgen naar Jirkov in ons zo geliefde Tsjechië.

CP Weener

Donderdag 18 juli

Om 18.30 uur op de camping in Jirkov aangekomen. na een toch beetjevermoeiende maar gewilde reis. Onderweg hadden we veel wegopbrekingen en files maar het is dus gelukt.
Heel hartelijk verwelkomd diir de beheerders en meteen voorgesteld aan de 'nieuwe chef" van het restaurant. Er is zowaar een menukaart, een jjidellny listek. Na wat gegeten en gedronken te hebben nu weer voor de bus met een kinderdisco op de achtergrond en heerlijk, weer draadjeskaas! Nu uitbuiken en niksen.
Wat later op de avond nog even bij de disco wezen kijken en wat gedronken. Na de disco ging op de camping de stroom er even af voor een spooktocht.

Zaterdag 20 juli

Vandaag prachtig weer en dus er op uit met de fietsen. We maken een mooie tocht in de omgeving. Beklimmen een uitkijktoren en genieten van het uitzicht. Het weer is prachtig en dus bij thuiskomst lekker zwemmen en 's avond eten op de camping, ik een goulash en paulien een maaltijd salade.
's Avonds lekker bij de bus gezeten en op tijd naar bed, we willen morgen naar Lanskroun.